close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

יום כיף לצוות בהרי כרמל בסגנון אירוח דרוזי

מערכת שורשיד שבט, תשעו24/01/2016

תנו יום כיף לצוות העובדים המוצלח שלכם

תגיות:

יש לכם צוות עובדים שאתם בטוחים שמתנהל בצורה טובה מאד במישור המקצועי. ועדיין, אתם מבינים שיש מקום לשיפור. אתם מעוניינים לגבש אותם, מה שאף עשוי לייעל את העבודה כולה. רצון אחר שלכם יכול להיות להוציא אותם קצת משגרת העבודה, ובכך למלא להם את ה"מצברים". וכן, גם שאיפה לפנק אותם "סתם", על כל העבודה הקשה שלהם, יכולה להיכנס לתמונה.

ואז אתם מתחילים לתכנן את הפעילות המושלמת המבוקשת, ומבינים שאין לכם מושג היכן ואיך להתחיל. המאמר הנוכחי יציג עבורכם את אחת המוצלחות ביותר בתחום, והיא עריכת יום כיף בהרי הכרמל בסגנון אירוח דרוזי מסורתי.

יתרון

משמעותי: המיקום

המעלה הראשונה היא של עריכת יום כיף באזור הכרמל במכלול, אשר נחשב לאופטימלי עקב לא מעט סיבות. המיקום, בלב אחד האזורים היפים ביותר על מפת ישראל, מבטיח חוויה גדולה לכל עובד או איש צוות, שירגיש שלא רק שהוא יוצא מהשגרה – אלא נמצא במקום פסטורלי וירוק, המבטא תחושות של חופש.

העובדה שאזור הכרמל נחשב לנגיש מרוב חלקי מדינת ישראל, כולל מאזור המרכז, הופכת את הבחירה בו למתבקשת על פני אזורים יפים אחרים, המרוחקים יותר: חשבו, למשל, על אזור רמת הגולן או על אילת. הבחירה באזור הכרמל מאפשר לעובדים להגיע אליו בצורה פשוטה (בטח אם מארגנים עבורם הסעות), ובעיקר – לא לבזבז את כל האנרגיה בנסיעה של שעות ארוכות בכבישים, שעלולה לפגוע בחוויה שאמורים לקבל ביום הכיף.

שורה ארוכה של פעילויות

כאשר נכנסים לעומק העניין, אפשר להצביע על יתרונות שונים שהוא מגלם בתוכו. זה מתחיל עם היצע האפשרויות הרחב מאד, כאשר כל מתחם אירוח עשוי לבחור בפעילויות אחרות. אופציה נפוצה היא לארח את המשתתפים באוהלים, בסגנון דרוזי אותנטי, בהם הם יכולים לשוחח עם התושבים המקומיים, לשמוע סיפורים על העדה או המקום (והרי הדרוזים ידועים כמספרי סיפורים נפלאים) ואף לטעום מגוון מטעמים: פיתה דרוזי, בשרים, תה ועוד. האירוח הוא כיד המלך, כך שכל איש צוות ירגיש כאילו הכל נעשה בשבילו.

יום כיף בסגנון דרוזי מסורתי יכול בהחלט לכלול בתוכו גם פעילויות שונות. חלק מהפעילויות מבטאות חיבור לטבע, דוגמת סיורים בכפרים הדרוזיים, טיולי שטח, סדנאות חווייתיות ועוד. כיאה למאפיינים של יום הכיף, ובהתבסס על שלל האפשרויות שמציע אזור הכרמל כולו, ניתן גם לקחת חלק בפעילויות מאתגרות, דוגמת טיולי ג'יפים או משחקים קבוצתיים הנערכים ביערות הכרמל.

ניתן בהחלט לחשוב על מספר פעילויות קבוצתיות שכאלה, הכוללות בתוכן תמורות משמעותיות עבור כל צוות. הסיבה לכך היא שהן משלבות בתוכן היבטים של עבודת צוות, שיתוף פעולה, חלוקת תפקידים ועוד – יחד עם מימד של הנאה, כמובן. "אימון" זה ישפיע לא רק על יום הכיף עצמו, אלא עשוי להעניק לכל עובד כלים שילוו אותו גם לאחר מכן, כשיחזור לשגרת העבודה.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה